My name: datin haryati laham
My Fotopage: http://karmilaharyati.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
Beauty n The Beads
Latest entry:It's been ages.....
Assalamu'alaikum WBT good day It's been ages since I http://beautynthebeads.fotopages.com/cgi-bin/account.pl?page=4&editentry=2196623&back=http://beautynthebeads.fotopages.com/?page=0(last) blogging too many reasons too many things have been happening Alhamdulillah I'm still kicking or rather still struggling No matter what I'd like to thank you a lot for the continuous support and constant visit Till then keep praying Insya'Allah I'll be back again some day . . . . . ... View this Fotopage entry
Naz Rinn Chan
Latest entry:RED VELVET CAKE
Ini kek harijadi Alya pada hampir ke penghujung tahun 2011. Dibuat kerana nak tahu sangat apa sebenarnya keistimewaan kek ini sehingga menjadi buah mulut. Dari segi rupanya kah..atau dari segi rasanya kah...atau mungkin dari segi bahan-bahannya.....boleh jadi juga dari segi pembuatannya. Setelah dibelek-belek dan ditilik-tilik di laman-laman masakan akhirnya Rinn buat keputusan untuk mencuba kek baldu merah yang dikongsikan di laman myresipi.com. RED VELVET CAKE BAHAN-BAHAN: 2 1/2 cup tepung kek ... View this Fotopage entry
Nora Manik
Latest entry:PENGHIJRAHAN
Assalammualaikum Saya memohon maaf sekiranya sudah lama tidak mengemaskini gambar2 terbaru. Untuk pengetahuan pengunjung setia Noramanik, saya telapun berhijrah ke rumah baru. Anda kini boleh melayari http://noramanik.blogspot.com bagi menatap hasil tangan saya. Namun begitu saya masih lagi terkial-kial mencuba pelbagai kemudahan / gadget yang telah disediakan. Harap penantian anda berakhir. Insyaallah... saya akan cuba berkongsi gambar hasil tangan saya satu persatu. View this Fotopage entry
Haszalia Aris
Latest entry:HAPPY NEW YEAR 2016
HAPPY NEW YEAR 2016 :P :P View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016