By: datin haryati laham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 15-Nov-2009 17:18 Email | Share | Bookmark
Bunga Kangkung

 
 
 
 
[b]Bunga kangkung ni je yang kita ada u, nak buat mcmanaer, tengok org nyaer, lip lap mengelip,banyak bukan apa, malas dan tak sempat lagi meng"hunting', nanti ler hehhehe,tunggu masa dah lapang sikit, dah tak byk kerja kat kedai, bukan kata kedai apek, rumah apek tu kita terjah, hahahhaha Koleksi bunga kangkung ni kan,saya tengok paling popular dan teratas dlm senarai sebab agaknnya ia adalah senarai wajib bagi peserta2, so semua kena ada,tak ada kalu, main jauh-jauh, gitulah agaknnya ekkkkk



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net