By: datin haryati laham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 9-Mar-2009 09:29 Email | Share | Bookmark
kuih bingka roti jagung ku

hehe ,first time buat
Wangi baunnya
Hemmmm
 
]Salam semua, relak jap beberapa hari,dalam awal march ni, sibuk dengan studio, pendaftaran pelajar baru,sibuk dengan butik dan salon, so relak jap mendownload gambar tu,,,





Sekarang ni, bila ada masa lapang je, terasa sangat masa itu berjalan cepat dan saya tak mau meluangkan masa dengan tak berfaedah. Dulu ingat lagi mak pesan, belajar lah buat2 kueh ke, jahit2 ke, ermmm, hampeh, takde makna nya, buat dek jeeee... Tapi skrg saya baru tau, masa itu emas, saya nak belajar semua perkara, termasuklah buat experimen buat kueh "Bingka Roti Jagung ni" Ini lah hasilnya,


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net