By: datin haryati laham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Nov-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
Ola.... Ha ,ni lah D' Chiengmei

pandangan dari depan
 
 
 
 
Kap kun kar.... ha, hari ini saya tak mau lah nak cerita baju, keluar cerita lain pulak, jalan2 cari makan. Ape? ,ingat kat maner, kat sini lerrrr, bukannya jauh sangat tapi tmpat ni sgt popular dikalangan vip, nak makan2, ke jauh dari kesibukan kota, dan melihat kampung2. Dekat sungai buluh, banyak pasu dan tempayan2 besar, masuk orang pun boleh........Cantik-cantik, nama tempatnya D'Chiengmai, kepunyaan seorang kawan kelas "poco-poco" saya yang berasal dari Bangkok, Cik Ita namanya.... . Pandai menari cha-cha bangkok tu, !!!!

my fren from jb n my sister



my sister and her daughter,Siti Batrisya!!





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net