By: datin haryati laham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 27-Sep-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
kain sari biru gemala hati

 
 
[b]Tu lah yang terangkat pasal baju ni, suka dengan warnannya biru laut,dapat saja dari June, saya dah boleh membayangkan apa warna untuk melawan kan dia, di leher supaya nampak kontra . So apa lagi warna silver atau putih yang bersih, dapat menaikkan warna biru laut yang cantik itu.June pun suka sangat dengan baju tu, nasib sempat juga saya jahit, sbb rasa mula tu macam tak sempat, tapi kerana tak mau nak menghampakan cust,




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net