By: datin haryati laham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 20-Sep-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
ku lihat hijau;flora n fauna

 
 
[b] ada ke yang suka dengan baju ciffon organza hijau ni, mulanya kain nmpak mcm dull je, nak jahit pun malas2 gitu, pas tu amik mood dulu, cewah2 mcm nak berlakun pulak....So bila dah siap camtu lah rupenya,. Kelmarin model shafinaz dah nak pakai, tapi baru teringat backdrop belakang pun kaler hijau, so x jadi pakai, terkebil2 mata dia...........



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net