By: datin haryati laham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Sunday, 16-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Vogue da vas collection

 
 
 
Amboi mak nama Vouge the Vasssss!!!!!. Janji ada nama kan.....Gitulah gamaknya koleksi saya yang ini, dari jenis kain opal lembut sangat2, dan warnannya saya suka cokelat.

Baju ni "full lining" dari atas sampai bawah, dan lengan nya bertingkat2.
Ramai jugalah yang suka koleksi saya ini, dah berapa kali keluar dlm megazine, so ada sesiapa yang berminat, silalah ,silalah cuci mato tu .....dengan koleksi yang tak seberapa nih,...jgn segan2 lak.....




Saturday, 15-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Baju saloma dan cik normah ,tuan tanah

 
 
 
View all 4 photos...
[i]2 helai baju dari tuan punya yang sama, satu berwarna cokelat bersulam2, dan satu lagi biru laut, cantik sangat warna biru ini, memg kegemaran saya, penuh dengan lining.Dua-dua kain ini memang sudahpun bersulam, tetapi saya menambahkan lagi labuci untuk menyerikan lagi keserlahan warna baju itu

baju saloma punya tau



baju cik normah,tuan tanah.





Friday, 14-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Ola.... Ha ,ni lah D' Chiengmei

pandangan dari depan
 
 
View all 5 photos...
Kap kun kar.... ha, hari ini saya tak mau lah nak cerita baju, keluar cerita lain pulak, jalan2 cari makan. Ape? ,ingat kat maner, kat sini lerrrr, bukannya jauh sangat tapi tmpat ni sgt popular dikalangan vip, nak makan2, ke jauh dari kesibukan kota, dan melihat kampung2. Dekat sungai buluh, banyak pasu dan tempayan2 besar, masuk orang pun boleh........Cantik-cantik, nama tempatnya D'Chiengmai, kepunyaan seorang kawan kelas "poco-poco" saya yang berasal dari Bangkok, Cik Ita namanya.... . Pandai menari cha-cha bangkok tu, !!!!

my fren from jb n my sister



my sister and her daughter,Siti Batrisya!!





Wednesday, 12-Nov-2008 18:08 Email | Share | | Bookmark
Untuk tempahan.

Kepada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan baju dan jahit labuci sekali, bolehlah hubungi saya di tel: 012- 355 4421. Atau email saya di karmilaharyati@yahoo.com.
Ataupun boleh dibuat dengan kiriman pos laju atau sebagainya. Itu yang paling ringkaskan,insyaalah saya akan menyiapkan mengikut kehendak citarasa pelanggan.


Friday, 7-Nov-2008 13:24 Email | Share | | Bookmark
koleksi bunga cinta lestari

 
 
 
View all 4 photos...
Ok disini saya bawakan lagi secara dekat koleksi bunga cinta lestari secara dekat, juga antara koleksi terawal saya , baju kurung pesak gantung, untuk tatapan ....tempahan pun boleh,








[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net